Thursday, March 31, 2011

Banner baru

Quick update!

Perasan tak banner baru saya tuh ehehe cantek keeee? 
ehehe suka tak ngan banner baru nih. awwww pinky siot 

banner nih aku ambik masa 2 minit jer nak siap kan 
actually ada banyak aku buat design frame dia tuh


.
.
.

design 1


design 2


design 3 



simple jek kan banner ku ini
tak lah secanggih banner korang yang shatek tertarik tuh :p


layannn jer

** release tension jap, owh keja melambak-lambak dowh

tata

4 orang jalan-jalan di blog:

~ As ~ said...

hai anaz, ni link aku http://puannoel.blogspot.com/

norhanas said...

ok azmah. i follow u eheh

Dina Zakaria said...

Saya jenguk dari KIM..wah..nak splurge on gadgets nampaknyer..

norhanas said...

Deena,spaya seng surfing KIM lebih2 lg time menyusu hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...